Optimizare SEO pentru Bucuresti – iata cateva puncta forte pe care trebuie sa le stii!

Optimizarea SEO de tip local este un lucru relativ nou in domeniu. Pana acum, tot ce puteai face este sa optimizezi pentru termeni care adauga numele orasului dupa termenul principal – service auto Bucuresti, de exemplu.

Totusi, Google a inceput sa ne ofere din ce in ce mai multe unelte in ultimii ani pentru a realiza o optimizare locala corespunzatoare, care sa fie mult mai eficienta si avantajoase pentru afacerile locale. Mai exact, acum exista mai putine riscuri sa gasesti un service auto foarte bun, dar care sa fie intr-un alt oras – in multe cazuri, cautarea utilizatorului nici nu trebuie sa contina numele orasului pentru a-ti gasi afacerea.

Iata cateva puncte forte despre optimizarea SEO pentru Bucuresti pe care trebuie sa le stii!

Pune la punct continut local

Cand vine vorba de mediul local, continutul generalist, fara o tinta specifica, nu mai este de ajutor. Daca ai o afacere in Bucuresti, potentialii clienti trebuie sa stie exact ce poate face aceasta pentru Bucuresteni. De exemplu, daca ai un restaurant, un articol numit Cele mai bune preparate pe care sa le incerci la un restaurant ar trebui sa se transforme, in schimb, in ­– Cele mai bune preparate pe care le poti incerca doarla un restaurant din Bucuresti.

Creezi astfel continut local, continut care iti va propulsa afacerea si care va contribui la strategia de optimizare SEO pentru Bucuresti pe care o pui la punct. Trebuie sa scoti in evidenta aspectele care iti diferentiaza restaurantul de orice alt restaurant, unul dintre acestea fiind, desigur, locatia acestuia.

Pune la punct un Google Business Profile

Google Business Profile este probabil cea mai importanta unealta pe care Google o ofera afacerilor. Daca ai un sediu, atunci Google Business Profile te poate pune pe harta. Daca potentialii clienti trebuie sa caute date de contact, informatii despre preturi si program si nu numai despre afacerea ta, atunci Google Business Profile le poate oferi toate acestea in mai putin de o secunda.

Google Business Profile se materializeaza, deseori, prin panoul din partea dreapta oferit in rezultatele cautarii care iti prezinta afacerea pe scurt – locatie, program, contact, recenzii si multe altele. Este un fel de pagina de Wikipedia in miniatura. Cel mai bune lucru este ca utilizatorii pot interactiona direct cu acest panou – butoanele sale pot fi apasate de pe smartphone pentru a realiza un apel sau deschide Google Maps, de exemplu.

Pe scurt, cand realizezi optimizare SEO pentru Bucuresti, crearea unui astfel de profil este pur si simplu obligatorie. Daca nu ai un Google Business Profile, ai foarte multe de pierdut – vizibilitate exceptionala oferita in motoarele de cautare.

Analizeaza competitia la nivel local

Cand faci optimizare SEO pentru Bucuresti, singurele entitati care ar trebui sa te intereseze sunt competitorii tai. Website-urile acestora trebuie analizate indeaproape, pentru ca tu sa poti adapta anumite trucuri si franturi de strategii pentru a-ti completa strategia proprie.

Nu este nicio rusine sa faci acest lucru, mai ales daca vrei sa imbunatatesti modul in care faci optimizare SEO pentru Bucuresti, ba dimpotriva – este un proces de invatare realizat prin studiul si analiza unor element care sunt 100% la vedere.

Daca vrei sa afli mai mult despre optimizarea SEO pentru capitala si cum iti poate ajuta aceasta afacerea, contacteaza chiar acum echipa The Markers – agentie de marketing cu peste 10 ani de experienta in domeniul digital care iti poate pune afacere pe harta capitalei!

Previous post Cum sa alegi un cos cadou ieftin – 3 sfaturi esentiale
Next post Semnificația Cauciucurilor de Vară pentru Conducătorii Auto